super urgent. no puc mes amb els meus pares! estic molt dolorida
Hola,
Els hi vaig dir als meus pares que soc lesbiana i es van enfadar i nose perque. Em van dir coses que em van fer molt de mal.
Em tracten de una manera com si hagués madurat del tot i no es això això, m' esta perjudicant i m' esta fent mal.
Que faig? No han acceptat i em diuen que es una obsessió i no es pas veritat.
No els aguanto més!
Gracies, ajudeu-me:-(
PD: Anims adolescents!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Sovint amb situacions com la que ens expliques són els fills els que han d'ajudar als pares. L'homosexualitat no és una elecció (per les complicacions que sovint comporta en el voltant social i familiar, les persones no ho escollirien), i això els pares ho han d'entendre.
A Barcelona hi ha l'AMPGIL (Associació de Mares i Pares de Gais i Lesbianes), en aquesta associació els pares de persones homosexuals, bisexuals i transsexuals es reuneixen per ajudar-se mútuament a acceptar i entendre l'orientació i la identitat sexual dels seus fills i filles.
Per a que puguis remetre'ls allà et passo el seu web
Des d'aquí t'enviem una abraçada molt i molt forta!!!!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat