Anònima
Anònima
Any: 1998
Comarca: Bages
Data: 02/02/15 22:38
19-09-14
No m'has respost la consulta que tenia aquest nom. Siusplau, respon-me-la, ho estic passan malament somiamt sempre i pensant sempre en ell. Crec que la vaig enviar el dia 28 i pel que veig les d'aquell dia ja les has respost. Entro el consultori cada 3 hores per veure si hi es i no hi ss mai!!
SIUSPLAAAAU RESPON-ME-LA JAAA ESTIC DESESPERADA!!!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 10/02/2015 15:16
Hola!

Aquí podràs veure la resposta que et vam donar:



Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.