JPS2000
JPS2000
Any: 2000
Comarca: Vallès Occidental
Data: 02/02/15 18:54
Endarrerida
Hola! Tinc un dubte des que vaig començar el curs. Totes les persones de la meva classe han begut alcohol o s'han emborratxat alguna vegada, però jo no. Tinc 14 anys i mai surto amb les meves millors amigues de festa ni han parlat de beure o sortir amb nois. Abans no em preocupava gens però des que vaig començar 3r d'ESO tothom que em pregunta si m'he liat o he begut es sorprèn quan els hi dic que no o es riuen. Estic començant a pensar que si que és veritat que vaig endarrerida i no se que fer.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 10/02/2015 12:37
Hola bonica!

No vas endarrerida! Cadascú decideix què vol fer i què li ve de gust fer. Per tant, no tinguis pressa per fer el primer petó, ja veuràs com hi haurà un dia que et vindrà de gust i tu n'estaràs convençuda. Pel que fa al tema de l'alcohol, és el mateix. No hi ha cap obligació a beure! Al contrari, si no beus, tens més capacitat per saber on estàs, amb qui estàs i sobretot, què estàs fent! Així que continua així i fes només les coses quan n'estiguis convençuda.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.