bff problema d'erecció
Hola,sóc un noi de 16 anys i ja fa un temps q tinc una relació estable amb una noia,ella no és verge però jo si i ara hem decidit fero. Ho hem intentat un parell de Cops però no consegueixo posar-me be el condó pq crec q n consegueixo estar suficient empalmat...q puc fer????pq estic comensant a asustarme
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. L'erecció no funciona amb les ordres, el que has de fer és acondicionar la situació el més eròtica possible, el teu cos sentirà plaer i s'excitarà però el teu cap no pot pensar en si se t'aixeca o no. Deixa de pensar que et tornarà a passar i juga, toca, aprèn el què li agrada, ensenya-li què i com t'agrada a tu i poc a poc sentiràs que et vas relaxant.
Si l'erecció se't baixa només en el moment que vas a posar-te el preservatiu, però la resta de relació sí que està erecte, el que podries fer és que quan estiguis sol a casa et masturbis, i et posis el preservatiu, que el teu cos senti que el preservatiu no fa res i que no vol dir "atent! que ara has d'estar a tope!".
Quanta més pressió et posis pitjor, per tant, relaxat i ves a passar-ho bé!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat