Sang. Urgent! Por
Hola! Ahir a la nit ho estava fent amb el meu novio i a mitja relació ens vam adonar que tot el preservatiu estava cobert de sang. Vam dubtar una mica, pero vam seguir fins acabar poc despres. Pero va ser suficient per haver tacat els llençols amb dos gotes grans de sang. No és la regla perque em falten encara dos setmanes, i la sang era mes liquida i no feia pudor. Estic molt preocupada, no sé què fer. No he anat mai al ginecoleg i tampoc se on hauria d'anar. I podria ser per embaràs..? Moltes vegades comencem sense condó i se'l posa al cap d'una estona, tot i que molts cops li insisteixo perque se'l posi de seguida, no ho sol fer...
Moltes gracies, estic molt espantada...
Elena Crespi

Hola lauraga!
pot ser que a vagina, que és molt sensible, s'hagi irritat i per això sagni.
De totes maneres et recomano dues coses molt importants:
-que vagis al ginecoleg: és important que ja hi vagis. Pots anar a la tarda jove del CAP del teu poble i allà t'orientaran
-que no inicieu les relacions sexuals sense preservatiu, si hi ha contacte entre la vagina i el penis hi ha d'haver el preservatiu posat perquè us exposeu a les infeccions de transmissió sexual i a un embaràs no desitjat... i el sexe ja no és divertit si després t'arrepenteixes del que fas perquè t'has contagiat o t'has quedat embarassada... aneu amb cura i amb preservatiu per fer que el sexe sempre d¡sigui diversió i evitar mals de cap!
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat