DIVERSES PREGUNTES
Holam tinc diverses preguntes, moltes gràcies per ajudarme!
1. Jo el penis me'l poso diguem-ne de cara abaix, apegat als testicles, alguns dels meus amics se'l posen cap a munt, llavors no se quina es la posició ideal.
2. Quan se'm posa en erecció no se'm posa recte cap a munt si no en una forma curvada que acaba amb la punta del penis miran aproximadament cap avall, aquesta posició quan estic en ereccio es deguda per la forma en que em poso el penis als calçotets o perque tinc el penis aixi? Si es degut a la primera opcio se'm podria posar de forma correcta (quan esta en ereccio de cara amunt) al posarmel tambe de cara amunt als calçotets? Seria un problema al tenir sexe si el meu penis esta amb aquesta forma?
3. Quan el meu penis esta en ereccio no em surt al descobert el gland, i si me'l vull posar al descobert no puc, quan em masturbo no em fa mal ni res, em puc masturbar be, aixo seria un problema al tenir relacions sexuals?
4. Si en algun cas vulgues tenir relacions sexuals anals amb la meva novia sense preservatiu (sense escorre'm dins d'ella) al penetrar-la el prepuci es faria cap a darrera o no?
Moltes gracies!
Elena Crespi

Hola anonimus!
Anem a respondre els teus dubtes!
1. Tu has de posar el teu penis de manera que a tu et sigui còmode, independentment de com ho fan els teus amics
2. El penis corvat en erecció és molt normal: hi ha penis que poden ser rectes, d'altres corvats cap a la dreta, cap a l'esquerre, amunt, avall o en diagonal.i això no implica cap problema ni té relació en com el col·loques als calçotets. No ha d'implicar cap problema a no ser que el grau de corvatura sigui realment tant pronunciat que no et permeti la penetració. Pe`ro si et pots masturar sense problemes, no hi hauria d'haver cap problema!
3. Si no et fa mal el penis no hi hauria d'haver problema però potser és important que puguis anar al metge per veure fins a quin punt és important que el gland quedi al descobert.
4. la contracció de l'anus és més dura i això podria fer que el prepuci anés més enrere, sí. SI no et queda descobert el gland, has de vigilar de no fer-te mal. I si voleu tenir relacions sexuals sense preservatiu amb la teva parella, encara que siguin anals, heu de tenir en compte les infeccions de transmissió sexual, per tant heu de tenir anàlisis de sang fetes on comproveu que no teniu cap infecció.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat