PATETIC!
1r cas:
Tinc 15 anys, i no m'he liat no m'he donat un pico... Mira es simpla, jo tinc amigues que s'han liat i eso... pero jo soc molt diferent a elles, osigui avera si m'entens... Sóc molt baixeta (1'50) soc grassoneta (54kg) i soc bastant timida, al dir bastant es molt!
2n cas:
Com ja te dit tinc 15 anys, tinc estrias i moltes estrias en el cul i en els pits, i em preocupa que no li agradi a cap noi... No he anat a la platja en tot a l'estiu, i despues aquest any tinc que anar de colonies pero no vull anar em fa vergonya les estrias... Als nois no cregui que les seves novias tinguin estrias, no cregui que tinguin ganes d'anar a la platja amb els amics i que els amics del novio vegin a la seva novia amb ple d'estrias... I despues si ho tenen que tocar... bff...
Elena Crespi

Hola mees!
doncs primer de tot, que amb 15 anys encara no t'hagis liat mai amb ningú no és estrany! no pateixis! primer has de guanyar la confiança per poder-ho fer amb tranquil·litat! Per tant... vinculat al 2n cas que ens expliques: és important que no siguis tan exigent amb tu mateixa i que et valoris més. De fet, les estries són molt habituals en el cos d'una noia (i en el d'un noi també) i fer 1,50 i pesar 54 quilos no vol dir que estiguis grassoneta. NI molt menys.
Fes-te una pregunta: què és el que t'agrada més de tu? has de trobar com a mínim 5 coses. Valora aquestes coses bones que tens ja que sembla que estàs encallada amb les coses que no t'agraden tant...
I als nois, les estries els hi importen ben poc... però si mai trobes un noi que no vol estar amb tu per les teves estries és que deu ser un noi ben poc intel·ligent per fixar-se només en això...
Cuida't i estima't!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat