Mai podem arribar a l'orgasme
Hola! Espero que m'ajudis amb aquesta consulta ja que estic bastant preocupada.
El cas es que tinc un novio del qual estic molt enamorada i doncs ja hem tingut sexe bastantes vegades, pero tenim un problema, mai mai mai hem arribat ningun dels dos al climax, sempre estem molta estona fen l'amor i s'acaba cansant i el seu penis es fica"tou" i es doblega llavors mai acabem n'hi un n'hi l'altre, m'agradaria poder solucionar aquest problema i poder fer l'amor amb ell acabant amb un orgasme, aixi els dos estariem satisfets. Com ho podem fer?
Un altra cosa es que quan el meu noi hem toca m'encanta, em torna boja, però quan estem fen l'amor no noto res, no em dona plaer.. que puc fer?
Moltes gràcies, espero la teva resposta!
Elena Crespi

Hola Maria!
Doncs primer començo pel primer dubte:
és molt possible que estigui tan pendent de fer-ho tan bé que el seu cos no respongui i el penis es torni tou. Comenta-li que és important que estigui ben excitat, concentrat en les seves sensacions i potser podeu jugar a d'altres coses i no només a la penetració perquè ell pugui arribar a l'orgasme. Has provat de masturbar-lo? o que es masturbi ell davant teu? o que tu el masturbis però que guiÏ la masturbació ell? (agafant-te la mà i movent ell al seu ritme)...
Ës important que ell no es preocupi i que tu tampoc ja que són coses que passen, és normal. I si es preocupa més no ajudarà, per tant, si podeu jugar a d'altres coses i veure que pot arribar a l'orgasme sense problema, podeu combinar jocs...
Sobre el teu orgasme, de fet el més habitual i la majoria de dones no senten gran cosa mentre estan tenint penetració. La vagina no és especialment sensible.
Prova d'estimular la zona del clítoris mentre esteu tenint penetració... potser això t'ajuda!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat