Diferencia d'edat
Primer de tot us vull dir que feu molt bons consells!Continueu així!
I ara la meva consulta, porto 3 mesos sortint amb un noi , m'el estimo molt , pero ell viu a Madrid. Té planejat que vindrà a la meva ciutat per al meu cumple , ell té moltes ganes de liar-se amb mi (té 17 anys i jo 15), ell ja ha tingut moltes novies , jo cap novio . Peró cap dels dos hem perdut la virginitat , sempre em diu que la vol perdre amb mi , pero em fa molta por , perque s'em té que trencar el himen i deu de fer molt de mal. A més no sap quins son els millors condons , per evitar l'embaràs, de latèx o quins? També em fa molta cosa que em tingui que depilar el pèl pubic (serà la primera vegada que m'ho farè).
Fa mal la primera vegada? Quan es trenca el himen es nota? Quins son els millors condons ?
Elena Crespi

Hola Helena, com estàs?
Primer de tot, gràcies per confiar en nosaltres!
En segon lloc, dir-te que has d'estar ben convençuda de que vols perdre la virginitat amb ell. Sempre dic que abans de fer aquest pas potser és important haver fet d'altres coses i coneixe-us bé en d'altres jocs que no siguin només la penetració.
Si estàs ben convençuda i en tens ganes i creus que és amb ell amb qui la vols perdre et comento:
-la primera vegada pot fer mal però no és quelcom que passi sempre, depèn de si estàs tranquil·la i relaxada, en un lloc on no us empipi ningú, si estàs excitada, etc.
-normalment, el dolor és el que ens diu que s'ha trencat l'himen però no tots els hímens fan mal al trencar-se, per tant, pots notar-ho o no...
-no et podem dir quins són els millors condons ja que és molt personal. El que has d'assegurar és que siguin aptes per la penetració. Millor compra'ls en una farmàcia o una botiga especialitzada.
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat