que puc fer?
Hola, aquesta pregunta és possible que no tingui res a veure amb la sexualitat, però era el tema que més s'hi acostava i m'agradaria que fos anònima.
M'agrada un noi que és un any més gran que jo, i l'any passat sempre m'acompanyava a casa, em deia coses maques i em feia petons a la mà. Aquest any ja no parlem gaire, però amb una sola mirada o un somriure em canvia el dia. La pregunta és com saber si li agrado, sense preguntar-li a cap amiga perquè no el coneixen. La segona pregunta és que si ara no li agrado, si em declarés, podria tornar despertar tots aquells sentiments que ell suposadament sentia per mi l'any passat?
Una altra cosa, moltes gràcies per la feina que feu. Ajudeu a molta gent i segur que molta gent (com jo) us ho agraeix bojament.
Un petó i gràcies.
Elena Crespi

Hola anònimaa!
Doncs malauradament no tenim la bola màgica per dir-te com descobrir si encara li agrades o per saber com reaccionaria si et declaressis.
Però si l'any passat anaveu tant junts i aquest any no, potser pots tornar a intentar quedar amb ell o parlar amb ell i comentar-li que fa temps que no aneu plegats. A veure què et diu.
I depenent del que vegis i de com reaccioni, pots decidir si t'hi declares o no...
Tingues en compte que sempre hi ha risc, et pot sortir bé o no... però si no fas quelcom per acostar-t'hi no ho podràs saber...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat