poooor!!!
Hola, primer de tot m'agradaria que aquesta consulta fos anònima, gràcies.
El fet es que tinc novio i estem pensant de fer-ho. Jo em sento preparada però em fa moltíssima por el fet de que podria quedar-me embraçada. Se que amb el condo no he de patir però em fa molta cosa que es trenqui o algo. Se que hi han poques possibilitats de que passi però hi són i això m'espanta i em tira enrrere. Algun consell per treure'm aquesta por?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens agrada que no dones opció a que hi hagi penetració sense preservatiu, per tant, la bona base la tens de sèrie!
Pel que fa a la por a que el preservatiu falli i es trenqui, és un risc, sí, però seria un accident, davant l'accident, el millor és acudir a un Centre d'Atenció Primària a buscar la píndola del dia després, que és el mètode d'emergència. Aquesta píndola només te a pots prendre 72 hores després de la relació sexual de risc o de la situació accidentada, quan abans la prenguis més eficaç és, per tant millor no apurar les 72 hores.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat