moonchild
moonchild
Any: 1996
Comarca: Barcelonès
Data: 31/01/15 20:47
complicat:/
Hola!
Mireu, rezulta que hi ha un noi que m'agrada, bé, no sé ben bé si aquesta és la paraula perquè no hi he parlat mai i no sé si et pot agradar una persona amb qui mai has parlat. El fet és que diguem que m'atraui algunes vegades l'he vist mirant-me i això però sempre s'abraça molt amb una altra noia i sembla que tinguin alguna cosa... Em podrieu dir com es pot saber si li agrades a un noi?
Merciii
InterPersonal
InterPersonal
Data: 09/02/2015 19:49
Hola moonchild,

Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.

M'encanta el matís que fas: t'atrau i encara no saps si t'agrada perquè no hi has parlat. Tan de bo puguessim fer aquesta diferènciació més sovint!

Mira, és difícil saber què sent una altra persona si no ens ho diu directament. Pots intentar seguir-li el joc, mirar-lo i aguantar la mirada, somriure.... a veure quina reacció té. Si veus que no s'interessa per tu i que no et segueix amb les indirectes o les mirades.... potser hauràs de passar pàgina. Ja ho veuràs!

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.