una molt mes gran que laltre
holaa! tinc un pit el doble de gran que l'altre, la meva mare diu q mesperi a ser mes gran, que em creixerà, pero vam anar al metge per mirarho i em va dir que com q em va vindre la regla molt petita que es possible que es quedi així. se que totes tenim un pit mes gran que l'altre, pero es que s'em nota(amb sostens adecuats no, pero amb bikini, o sense res sí) i em fa por que li agradi a un noi i al veure els meus pits es rigui o no li exiti. no tinc pressa per fer-ho, no tinc problemes amb el meu cos, pero lo dels pits en fa estar molt insegura
hi han pastilles d'hormones o exercicis o algo que ajudi a créixer?
com afrontar lo dels nois?
gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens agrada molt la teva consulta ja que tens una cosa molt clara, que és que dius que no tens problemes amb el teu cos! si realment és així, quan estiguis amb un noi, valorarà el que tu transmetis, si per tu no suposa cap inconvenient aquesta asimetria, no existeix el problema! Ho entens? Tot parteix de tu mateixa, si tu t'acceptes tal i com ets, l'opinió dels altres seran senzillament opinions.
Com afrontar lo dels nois? Si tu t'has de sentir més segura, ho pots explicar abans d'arribar a una situació més íntima, i si ho prefereixes no cal que et treguis els sostenidors ja d'entrada! dona't temps i aniràs agafant confiança. Pel fet d'excitar-lo o no...no pateixis, segurament quan estiguis amb un noi, no només valorarà el teu cos, valorarà el global, i això pesa molt més!
Si quan siguis adulta o jove/adulta, et suposa molta dificultat o et limita, hi ha cirurgia plàstica que pot ajudar a igualar la mida dels pits. Però aquesta mesura només i només si a tu et suposa un problema.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat