PITS....
Hola Adolecents! Tinc un problema des de fa un temps. Em van començar a crèixer els pits a quart de primària. Anaven creixent a,b regularitat normal. Ara tinc 13 anys. Noto que tinc els pits moolt petits i crec que ja no m'estàn creixent més! Però el que realment em preocupa és veure que amigues meves que tenen encara molt menys pit que jo, les samarretes, vestits, bruses... els i queden molt bé i se'ls i marquen els pits (d'una forma bonica, no de p***)! I a mi no!! Sembla que sigui tot panxa i fins i tot els tius em diuen ((mira la plana)) o per exemple, ((em deixes la planxa de surf?)) I sincerament em ralla molt. No m'hauria de posar histèrica per això, però em preocupa que no em creixin més. Algún consell siusplau? MOLTÍSSIMES GRÀCIES.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Els pits creixen el que han de créixer, i com més progressiu sigui millor!
Amb 13 anys, encara et queda temps per a desenvolupar-te, per tant, tranquil·la. Pel que fa a la forma dels pits, has d'acceptar la dels teus, i per sort o per desgracia no totes tenim els pits iguals, ni totes tenim la mateixa forma de pit, no som nines fetes a mida, som humanes i tenim molta diversitat corporal, i en la diversitat està la bellesa.
Els comentaris dels teus companys són faltes de respecte, i no ho pots permetre, reclama que et respectin i si no ho fan, comenta-ho al tutor o a la tutora del teu curs. El respecte és bàsic i les característiques físiques de es persones no han de ser motiu d'ofensa en cap cas.
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat