aina<3
aina<3
Any: 2001
Comarca: Alt Empordà
Data: 31/01/15 12:14
DUBTE
Hola Adolescents...
Fa temps que m'agrada un nen i crec que ens fem skinng love, però el és molt diferent a mi, no ve amb la nostra colla i fuma i beu. I no ser, ja queme fa por perdre a les meves amigues. Què feríeu?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 06/02/2015 19:48
Hola Aina,

Doncs és molt important que la teva parella tingui alguns valors semblants a tu. Entenc que et pugui atraure aquest noi, però possiblement si ell és tan diferent a tu, tindreu idees molt diferents de la diversió, d'estar amb els amics i fins i tot de la parella. Així que potser abans de plantejar-te res amb ell, hauràs d'escriure quin és el teu ideal de parella i veure si ell el compleix o no (t'ajudarà a prendre una decisió)

Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.