Que faig??
Se que sonara extrany pero no se perque tinc unes inmenses ganes de quedarme embarassada pero em preocupa aixo ja que nomes tinc 15 anys. La veritat es que de sempre he volgut un germa petit quan fos mes conscient, no se si por vindre d'aixo... I aquest 2014 han nascut 4 familiars mes i bueno no se...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El desig de quedar-te embarassada és normal i més si tens un munt de bebès al voltant. Però ser mare no és un joc ni és un bebè per una estona, és per sempre i dependrà total i absolutament de tu, per menjar, descansar, la seva salut, l'assistència mèdica, saber quina educació és la millor, quin és el millor centre perquè hi vagi, ... a més de dependre econòmicament de tu.
El millor és que fins que siguis adulta puguis gaudir dels petits de la família, però jugant i passant una estona, no per sempre. Ja arribarà el moment de ser mare.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat