els nens de la classe de ma germana :/
HOLA!!! La meva germana m'ha estat dient que des del principi de curs, els nens han estat mirant les tetes el cul... de les nenes de la seva classe. No se si es molt normal per que ella ara fa 1r ESO. No se si es molt normal, pero tambe em diu que hi ha una nena a qui quasi tots els nens li toquen el cul...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Entenem que tu ets més gran que la teva germana, i per aquest motiu et preocupes per ella. El millor seria que algú parlés amb el tutor o la tutora de 1r d'ESO i expliqués aquesta situació, ja que una cosa és mirar (tothom ho fa) i l'altre és tocar sense el consentiment de l'altre.
El millor seria que es pogués parlar amb el tutor o la tutora i fer entendre que tocar sense el consentiment de l'altre és no respectar a voluntat de l'altre persona.
Esperem haver-te ajudat! Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat