multiorgasmica?
Hola, jo tinc varies preguntes, una d'ella és: sóc multiorgasmica? Ho pregunto perquè quan em masturbo necessito arribar mínim a 3 orgasmes per sentir-me satisfeta. L'altra pregunta és, Perquè quan em lio amb un noi i em fica els dits no sento res? És normal no sentir plaer? Això vol dir que el dia que perdi la verginitat tampoc sentiré res? I per últim, que és el que realment fa arribar a l'orgasme quan ho fas amb penetrció? Vosaltres sempre dieu que els òrgans de plaer femenins estan a fora, això vol dir que quan ho fas l'únic que sent plaer es l'home?...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Molts dubtes després de llegir altres consultes, ens agrada!
Anem a pams: El ser multiorgàsmica o no, és la necessitat de posar-nos etiquetes, si tu et quedes més a gust quan arribes a 3 orgasmes consecutius, fantàstic, al marge de si ets multiorgàsmica o no. Ser multiorgàsmica significa poder tenir més de 2 orgasmes seguits.
Pel que fa a la resta de preguntes: És cert que el plaer femení s'obté a través de l'estimulació del clítoris, segurament per això quan tu et masturbes sí que arribes a l'orgasme, perquè deus estimular clítoris. Quan estàs amb un noi per què introdueix els dits si tu quan et masturbes no ho fas? Ensenya-li com ho fas tu i que ell aprengui.
Introduint dits o practicant la penetració no sentiràs l'orgasme, pot agradar i pots passar-t'ho bé, però l'orgasme l'obtindràs a través de l'estimulació del clítoris.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat