Sisplau contesteume
Hola, gràcies per el vostre temps. Volia ferte un parell de preguntes. El meu novio ja ho vol fer amb mi i jo no tinc problema, pero quan arriba com el moment em fa com a cosa. Perquè jo em depilu les parts intimes amb la cuchilla i potse quan toqui ho nota raspos... Perquè tampoc m'ha posat dits ni res. Estic preocupada amb que és pugui sentir incomodo amb els pels que punxen una mica. Gràcies, espero la vostra resposta!!
Anissa Ouali

Hola Marillaser!!
Els pèls formen part del cos, així que no t'atabalis amb si ell es sent incòmode, ja que potser estàs tu més preocupada que ell. Amb la gillette has d'anar en compte, ja que els genitals són molt sensibles. Una manera ideal és amb un professional, un centre estètic, ja que van amb molta cura amb aquestes zones i el resultat dura més.
Una cosa, abans de fer-ho, ja heu jugat? Tocar, acariciar el cos i els genitals (això no vol dir introduir dits). Coneixeu el cos l'un de l'altre? El més important és sentir-se preparat i no voler anar massa ràpid.
Gràcies per la teva consulta, una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali