Any: 1997
Comarca: Berguedà
Data: 29/01/15 21:58
No esta boo...
Holaa. tinc un problema, estic penjada de un tiu x com es per dins pro no esta bo, soc superficial? haig destar amb ell? es parfecte pro cada cop q veig un tiu bo magrada mes
InterPersonal
InterPersonal
Data: 06/02/2015 17:16
Hola!

Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la teva consulta.

Doncs nosaltres no et podem dir si has d'estar amb ell o no, això és decisió teva. Tot i així, que una persona estigui "bona" o no, és molt relatiu. Cada persona veu les coses de manera diferent. Per altra banda, la bellesa exterior canvia amb el temps i l'essència, el com és una persona per dins, és el que perdura en el temps.

Esperem haver-te ajudat!

Una abraçada!


Mariona Busto
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.