sempre ens quedem amb las ganes.. AJUDA URGENT :(
Molt bones! ^^ en primer lloc donar gracies perque hi hagi un apartat així on poguer fer preguntes sobre temes que no pots parlar amb ningú més i per resoldre dubtes.
Explico la meva situació i la de la meva parella: fa dies que fem petting i tal, tenim moltes ganes de fer-ho, sincerament. Tenim temps i un espai on estem a soles, tot es molt calmat, relaxat i lo millor es que donem temps als preliminals i als jocs. El problema que tenim es que quant li vaig a ficar el preservatiu o s'el va a posar ell, s'he li baixa de cop i clar, llavirs es logic que no entri.. El treiem per seguir jugant i s'he li torna a pujar. Ja ens ha passat 2 o 3 cops i la vritat que es molt dur quedar-te així, amb tantes ganes, tan per ell com per mi. No sabem perqué passa això, serà que el preservatiu li va petit o li apreta? Per què li passa això?
Espero que respongueu ràpid, necessitem respostes JA.. Moltes gràciess❤
Anissa Ouali

Hola!! Moltes gràcies per la teva consulta!
És ideal que tingueu un espai tranquil i aneu mica en mica, per donar temps al cos i cap per excitar-se. Amb el preservatiu pot ser que hi hagi tanta expectativa i ganes de fer-ho que hi hagi molta pressió i nervis. D'altra banda, en moltes ocasions pensem que amb el preservatiu es perd plaer, no hi ha sensibilitat... (Tot això pot fer que el cap deixi d'excitar-se i per tant es perdi l'erecció).
Pot intentar ficar-se el preservatiu, per exemple quan estigui sol i per exemple masturbant-se. Pot ajudar a familiaritzar-se amb el preservatiu.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali