Maleen
Maleen
Any: 1999
Comarca: Pla de Mallorca
Data: 28/01/15 19:30
Ajudaa JAAAA
Fa 5 anys que conec el meu millor amic i fa dos mesos ens vam liar. De tot d'una l'amistat es va distanciar però després d'haver xerrat tot ja torna a estar com abans, perquè hem decidit apostar per l'amistat abans de tot. Aquesta amistat es molt molt gran, i molt forta, pràcticament som com a germnas.
-Que puc fer si he començat a sentir per ell, però em vull llevar aquest sentiment?
-Podries dir-me algunes frases d'amistat entre millors amics per publicar com a estado?

Gracies i besades!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 05/02/2015 20:24
Hola Malen,

Et vaig contestar fa un parell de dies ;)



Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.