urgent sisplau33
Hola adolescents,
tinc un dubte bastant gran majudaria molt que em respongueu:
porto mig any amb el meu novio i em fet varis jocs sexuals i aixo i els dos a vegades pensem en fero, ell ia ua fet pero jo no, ell em tracta super be i mai en força a fer res que no vulgi es el millor pero jo tinc una por molt gran i ja se qe sa de utilitzar preservatiu i aixi ho fariem pero tinc por si es trenca i quedar embarassada, se qe ia la pastilla del dia despres pero bueno nose tinc por
que creieu que auria de fer? sobretot sobretot vui ser anonima
Anissa Ouali

Hola Monserrat!
El més important és sentir-se preparat/da, encara que ell ja ho hagi fet, o esteu junts des de fa molt de temps no vol dir, fer-ho!, és cert que hi ha riscos, però els mètodes, com el preservatiu, són segurs. és important col·locar-ho bé (aquí trobaràs els passos:
), i sobretot, veure que no s'hagi trencat (fent un petit nus o omplint amb una mica d'aigua).
Com has dit, existeix la pastilla de l'endemà, per utilitzar en cas d'urgència i així evitar l'embaràs. Però com saps l'únic que protegeix de les infeccions i embaràs és el preservatiu.
No dubteu en parlar de tot això en parella, ja que ajudarà a què estiguis més tranquil·la, no tenir pressa i utilitzar els mètodes correctament.
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali