dubteeees:/
hola adolescents,
agrairíem que ens resolguessis alguns dubtes.
1-quan tens sexe oral, el noi es te que menjar el flux que fabrica la tia? no es molt fastigos?
2-si tens relacions sexuals i el condó se't trenca, si et prens la pastilla de l'endemà tens risc de quedar-te embarassada?
3-fa mal quan tens sexe anal? et queda la polla amb merda?
4-quan tens la regla et pots quedar embarassada?
5-quins dies tens mes possibilitats de quedar-te embarassada segons el cicle?
moltes gràcies
petons desde la classe de biologia!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcioes per la teva consulta.
Et vaig responent:
1- No es que se l'hagi de menjar, es que al fer sexe oral pot ser que la noia lubriqui i ell ho noti. Recordem que el sexe no hauria de ser fastigós, per això és important fer el que realment un vol.
2- La pastilla de l'endemà no és 100% efectiva: prendre-la redueix molt les probabilitats d'embaràs, però podria donar-se el cas que no funcionés (com tots els mètodes, vaja)
3- El sexe anal pot fer mal si no es fa de la manera apropiada, estimualnt molt abans i utilitzant lubricant. I si que es podria donar el cas que el penis es taqués amb restes d'excrement.
4- Sí, per això és important fer servir el preservatiu quan la noia té la regla igualemnt.
5- Els dies amb més probabilitats són el 14-15 del mes: és a dir, si et ve el dia 1, a les dues setmanes és el moment de màxima fertilitat.
De totes maneres, una noia pot ser fèrti QUALSEVOL dia del més, recordem!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat