2 preguntes molt senzilles
Hola! Només tenc dues preguntes relacionades amb sexualitat i amor.
1. De fa uns mesos m'agrada un noi i aquestes darreres setmanes hem quedat i ens hem liat. Jo li vaig que m'agradava i ell em va dir el mateix. El dubte que jo tenc és quan sabré que estic enamorada? Vull dir, jo sé que depén de cada un saber quan és el moment i tot això, però "què ha de passar" perquè estiguis enamorat? Durant 2 anys he estat enamorada d'un noi, però la nostra relació era molt tóxica i encara que fos amor el que sentia, no puc comparar-ho amb el que sent ara. Per tant, la meva pregunta és aquesta, en general, què és el que defineix si un està enamorat o no?
2. La meva segona pregunta és si per sentir-se solament atrets físicament per una persona del teu mateix sexe ja és considera bisexualitat. M'he liat amb el mateix nombre de tios que amb ties, però només amb alguns d'aquests tios he tengut una rel·lació més enllà de la física. És possible que em senti igual d'atreta sexualment per un noi que per una noia, però que en canvi només connecti emocionalment amb nois?
Moltíssimes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Tim Burton!
Anem per les teves consultes!
1. Estar enamorat és un sentiment molt intens difícil de definir. No hi ha un temps exacte ni una cosa en concret per poder dir, si estàs enamorada! La confiança, sentir-te atret emocionalment i sexualment, estimat per l'altre, el compromís, voler passar temps, fer i compartir amb l'altre... poden ser elements que ajuden a definir si et sents enamorada d'una persona.
2. Com dius, una cosa és l'atracció que podem sentir tant per persona del mateix sexe, com el contrari, i l'altre l'enamorament. El que defineix quina és la teva orientació sexual és l'enamorament, amb el temps de mica en mica ajudarà a definir l'orientació.
Espero haver-te ajudat!
Un petonas,
Anissa Ouali, @AniOuali