Semen
Tinc 13 anys, la polla petita i per moltes palles que hem fagi no hem surt semen que puc fer? si no hem surt podria ser que sigui esteril? necessito ajuda rapid siusplau merci <3
IESP

Hola rodriguito,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Primer de tot, calma't, el semen no va lligat a l'esterilitat, l'esterilitat va lligada a la presència o no d'espermatozous.
El que et passa és que potser encara no estàs desenvolupat, a nivell de genitals interns, com per tenir semen, és a dir, igual que no tothom creix alhora i hi ha nois i noies que són més alts i altes que la resta, igual passa amb el semen, no a tots els nois els apareix alhora, igual que a les noies no els ve la regla alhora.
El procés de desenvolupament és diferent per a tothom i cadascú té el seu ritme, i això no és voluntari.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelanaAL