Any: 1998
Comarca: Gironès
Data: 27/01/15 21:40
Hola
Hola, bueno els meus amics i amigues sempre hem diuen que no tinc cul i que estic com una planxa i m'agradaria tenir més cul, com ho faig?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 02/02/2015 19:10
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.

Dir-te, en primer lloc, que no has d'obsessionar-te ni preocupar-te per aquestes coses. Tots tenim parts del nostre cos que ens agraden més o menys, però això no ha de fer que ens preocupem! Hi ha qui es veu massa cul, qui se'n veu poc, qui vol més pit, qui en vol menys... Al cap i a la fi, el que hem de fer és aprendre a estimar-nos tal com som. Digues als teus amics que no t'agraden aquests comentaris i que no t'ho diguin més. Com amics, si saben que et molesta, segur que deixen de dir-t'ho!!

www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.