estic segura pero tinc por
Vaig a segon de ESO mai he repetit i no sorto gaire amb amics, no m'agraden les vegudes energètiques i mai e pres alchol, tampoc he fumat ni m'enrotllat. I ara ve lo fort, vaig a liar-me amb un desconegut de 16 anys mentres prenem alchol i només per aprofitar-nos l'un de l'altre. Només el conec de whatsapp, sembla bon amic i jo només em vaig a liar-me amb ell perquè es va oferir a que ell fos la primera persona a enrotllar-se amb mi, i a canvi jo li deixava tocar-me el cul, se que es de bojos i se que semblo una noia d'aquestes que van com prostitutes i s'enrotllen amb tothom però jo només vull divertir-me per primer cop, i se que ell no es dolent. A més estic boja ja que els seus dos amics també m'han entrat per whatsapp...i no es que sigui maca, es pel mateix, pel meu cul. Al primer noi després de molts dias insistint i tirant-me la canya va aconseguir que li envies una foto del meu cul... al segon no li vaig enviar perquè no soc una d'aquestes que es capaç i que se l'envia a tothom... però desprès vaig descobrir que el primer noi tenia novia ja quan em va demana la foto, quan me la va tornar a demanar jo li vaig dir que tenia novia i que no pensaba fer-ho i ell va de que només era un "rotllo". Això em va enfadar bastant ja que pels grups deia que era la seva novia però amb mi només era el seu rotllo. Així que vaig passar d'ell, llavors va apareixer el tercer amic dels tres, la veritat es que vaig parlar jo amb ell primer perquè m'avorria, vem parlar de coses típiques de nois i noies, jo li vaig demanar jugar a un joc en el que ell havia de beure alchol, però al final vam decidir quedar els dos per fer-ho perquè seria més graciós, després d'una estona parlant va començar a fer-me senyals i vam acabar parlant de enrotllar-nos per només un dia, això no li diriam a ningú... no se si estic fent alguna cosa malament i tinc por de que hem passi alguna cosa però a la vegada vull fer-ho i vull divertir-me per fi com a mi hem doni la gana.
Anissa Ouali

Hola Liveandlove!
Gràcies per la teva consulta!, en primer lloc, encara que tinguem molta confiança amb algú, és important anar amb compte al enviar fotos nostres, ja que perdem el control sobre aquestes.
Més que fer una cosa malament, tinc la sensació que vols divertir-te però potser massa ràpid amb algú que encara no has tingut temps de conèixer, si realment t'agrada en persona, parlar, compartir coses, veure si et sents a gust...
No pel fet de voler divertir-te has de seguir el "rotllo" a algú que insisteix, o anar massa ràpid. L'alcohol i el sexe no són una bona combinació en cap sentit, ja que poden crear situacions de molt risc.
Per aquests motius, intenta primer veure com et sents, coneixent algú amb qui sortir, anar a prendre algú, parlar amb els altres... i de mica en mica veure que et ve de gust fer. No tot ha de ser blanc o negre!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali