URGENTÍSIM!!!!!!! RETRÀS, POSSIBLE EMBARÀS?????
Porto 8 dies de retràs...
L'última vegada que ho vaig fer amb el meu novio va ser a començaments de mes, el dia de reis. Dissabte em vaig fer el test i va sortir negatiu (feia més de dues setmanes que ho vam fer, i havia llegit que als 4 dies o així d'una concepció, un test que detecta els nivells mes baixos de l'hormona (20) ja donaria resultats fiables). Com he dit va donar negatiu, pero segueix sense baixar-me.
Afageixo que porto un mes molt estresant, fins i tot he arribat a plorar per menjar-me l'olla dient que no tenia temps per tot... pero tot i aixi, des que la vaig perdre em venía sempre puntual als 30 dies.
Amb, fins i tot el test negatiu... potser que ho estigui??? Se que es poden donar falsos negatius pero... feia temps de l'ultim dia i el test era dels que detectava aquesta quantitat.
Més dades: els pits el meu novio me'ls nota durs, pero no em fan mal com sempre m'acostuma a pasar. El ventre el tinc una mica inflat, i quan m'aixeco em fa mal. Es com si m'hagués vingut, pero quan vaig al lavabo m'adono de que no.
Necessito ajuda :( estic molt nerviosa.
Anissa Ouali

Hola!! Primer de tot, disculpa pel retard, com estàs?
Una consulta més, en aquesta relació vau utilitzar preservatiu?, i vau mirar que no estigués trencat (amb un nus o omplint amb aigua el preservatiu)?
Si és que si, i el test va sortir negatiu, potser l'angoixa està jugant una mala passada. L'estrès, ansietat, preocupació excessiva, estar tota l'estona pendent de si vindrà o no, canvis d'alimentació...(com la situació que ens expliques) poden fer que la menstruació s'endarrereixi.
És cert que poden haver-hi falsos negatius, per aquest motiu, és recomanable repetir la prova uns dies més tard, i l'ideal fer una visita al metge on faran la prova de manera més fiable.
Una forta abraçada i espero que ens diguis com va tot!
Anissa Ouali, @AniOuali