Vergonya
Hola. Bé, porto sortitnt amb el meu nòvio des de el dia 8 de Desembre i m'agrada moltíssim, i jo a ell també, no tinc cap dubte de que es un noi ideal per a mi i també tinc clar que ens estimem molt, molt, molt. No tinc pressa per fer-ho amb ell, els dos som verges, però crec que vull que sigui la persona amb qui perdi la virginitat i ell també ho vol, tot i que encara no sigui el moment. Fins aquí tot va bé...el cas es que considero que tinc els pits força petits, molt, molt petits i em fa vergonya, no sé si és la paraula correcta...ell és molt guapo i si es decepciona? Aquesta es la raó principal per la que no vull fer un pas més, estic molt preocupada per que els pits no creixen en dos mesos, no és una cosa que es controli quan una persona vol i estic molt amoinada...Què puc fer?
Ja sé que si m'estima no té per què haver cap problema, etc, etc però em segueix tallant molt. Necessito ajuda.
IESP

Hola girl123!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la consulta!
Pensa que el teu novio, a qui li agrades tant, segur que no dóna gens d'importància al tamany dels teus pits! Pensa que tots tenim alguns complexos... Però una cosa és que no ens agradi molt una part del cos i l'altra és que el complex sigui tan gran que ens afecti a l'hora d'actuar i de ser nosaltres mateixos!
Per què no proves a parlar-ho amb ell? Potser et sorprens i descobreixes que ell també té uns complexos que tu ni havies notat! T'imagines que ell estigués patint per això també? Si canvies el punt de vista segur que ho veus diferent ;)
Una abraçada!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat