Sexe oral
Hola, sóc una noia de 16 anys i porto un any i mig amb el meu nòvio. Ja hem mantingut relacions i tot però mai li he fet sexe oral (ell a mi sí). Sé que per als nois és molt agradable i moltes vegades he pensat de fer-li però no m'atreveixo. Em fa cosa, no fàstic tampoc. Hi ha alguna manera de perdre aquesta "cosa" o decidir-me finalment amb més ganes?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La sexualitat és un món per descobrir, el sexe oral és agradable, tal i com bé dius, però no obligatori. Moltes noies els fa "cosa" que la seva parella les miri mentre fan sexe oral, o els fa "cosa" que els toquin el cap mentre ho fan, o els fa "cosa" el sabor, el gust o l'olor que puguin tenir els genitals de la seva parella, etc... Si tens ganes de superar aquesta "cosa" el que podríeu fer és:
1. Que la zona estigui ben neta
2. Utilitzar un preservatiu, podeu utilitzar els que són de sabors
3. Podeu jugar a "no mirar", tapa-li els ulls
4. Ganes de descobrir
5. Ganes de passar-ho bé
I sobretot, cap tipus de pressió, un dia que a tu et vingui de gust, perquè estiguis més excitada o amb més curiositat ho proves. Recorda que en el sexe MAI hem de fer les coses perquè els altres ho volen, ningú pot forçar-te a fer una cosa que no vols fer.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL