SEXE
Jo i el meu novio vam estar masturbant-nos, i ell es va correr. despres em va penetrar sense condó però no va arribar a ejacular.. Perill d'embaràs?
IESP

Hola Milikituli01!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, t'he de dir que sempre que hi ha penentració sense preservatiu pot haver risc d'embaràs. Encara que no ejaculin, els nois poden segregar un líquid, anomenat preseminal, que serveix per netejar el conducte per on passarà el semen i que ja conté espermatozoides. Per tant, la millor opció sempre és utilitzar el preservatiu.
A més, si ell va ejacular i després et va penentrar, també hauria d'haver-se netejat bé per a que no quedessin restes del semen que havia expulsat.
Com veus, no utilitzar el preservatiu només porta a estar preocupat/da, fent que no gaudim bé de les relacions sexuals i que al dia següent ens estiguem preguntant coses... Un embaràs és una cosa massa seria com per deixar-la a l'atzar, no creus? Us animo a que utilitzeu el preservatiu per a que després ningú s'hagi de preocupar per si hi ha embaràs o no, d'acord? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat