jordi5puig
jordi5puig
Any: 1999
Comarca: Barcelonès
Data: 27/01/15 15:49
Al cole
Hola
Al cole hi ha una noia que m'agrada, ya li vaig dir i em noto més distanciada de mi, nose que fer. Ajuda si us plau.
Gracies :D
InterPersonal
InterPersonal
Data: 02/02/2015 19:03
Hola jordi5puig! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Motles felicitats epr al valentia que demostres dient-li! Ara toca el següent pas, esperar la seva reacció.

Deixa uns dies de marge. No forcis la situaicó. Sempre ens pot sobtar una miqueta rebre aquestes noticies! Les coses es tornaran a posar a lloc

Ella té dret a dir si o no. Ho hauràs d'acceptar. Però passi el que passi, estigues satisfet de ser capaç de fer el aps que vas fer!

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.