GRAN LIO AMOROS Y SEXUAL
HOLA!
Es la primera vegada que faig una consulta, espero que em pogueu ajudar em tot el que pogueu!!
Primer, fa 5 anys que conec a un noi, he estat amb ell 3 vegades ya, i crec que segueixo enamorada... pero ell te novia, porten bastant de temps. De vegades em fa indirectes i yo a ell també, pero nose si son perque hi ha massa confiança o porque seguim enamorats... he intentat parlar amb ell d'aixo pero es com si em dones llargues.. nose que fer ya... portu desde setembre amb aquest tema al cap.
Segon, hi ha un noi que esta totalment enamorat de mi, yo el veig completament com un amic, y li he dit, pero segueix fentme indirectes bastant extrañes... m'obre cada dia i al cole em saluda cada vegada que em veu... que faig?
Tercer, vui perdre la virginitat ya, perque estic completament segura de mi mateixa, i ara mateix nomes penso en el primer noi que he comentat... mai he fet res, nomes liarme... voldria que fos amb una persona que em conegues bastant, y nomes ell em coneix perfectament, sap tot de mi, i val la pena cada moment que estem junts. Que faig?
Moltes gracies, espero que em pogueu ajudar!!
Anissa Ouali

Hola Ariel24!!
Gràcies per animar te i escriure al consultori!
En relació al primer noi i la virginitat, dius que t'agradaria tenir la primera relacio sexual amb penetració, amb ell, però has de tenir en compte que ell ara mateix està amb una noia, i potser ell no tindrà el mateix grau de compromís que tu. Segurament et sents molt preparada, però tambè és important que la persona la que tinguis al costat, on els dos estigueu l'un per l'altre, i no amb altres persona rondant PRL cap.
Sembla que hi ha un noi enamorat de tu, et tira indirectes, i tu li dones llargues, però ja li vaig deixar les coses clares. Encara que hi hagis parlat, potser caldria dir-li com et fa sentir amb les indirectes, i que sou amics. Ell matix caldria fer amb el primer noi, parlar de les indirectes, i sense donar llagues, encara que la conversa pot fer que la vostra relació canvii.
Espero haver-te pogut ajudar, ja que en coses s'enamorament les respostes no poden ser molt exactes.
Un petonas!! Anissa Ouali, @AniOuali