virginitat
Hola adolescents!
Necessito urgentment ajuda en un tema!
L'altre dia parlant amb la meva millor amiga ens va sortir un dubte força important. Les dos som noies de 18 anys i verges i voldriem saber generalment a quina edat solen fer-ho els adolescents per saber si anem mes o menys ve o ho nostre no es normal.
Se que ara em direu que l'edat es ho de menys, i que cadascú ho fa cuan vol (ja hi estic d'acord) pero aquesta excusa l'he vist moltes cops i mai em resolen el problema.
Creieu que tardo massa esperant el meu "princep blau" o vaig pero bon camí? Vosaltres a quina edat vau perdre la virginitat?
Gràcies pero tot!
Anissa Ouali

Hola Becker!
Com ve dius, i encara que no sigui el que vols llegir, l'edat és important, però allò que ajuda a decidir és sentir-se preparat.
No hi ha una edat d'inici en les relacions sexuals, en algunes ocasions apareixen la mitjanes de l'edat d'inici de les relacions d'una determinada població. Però això no és pot traduir en normalitat o a quina edat s'ha de començar.
Teniu 18 anys, no esteu tardant en res, la sexualitat és un aprenentatge que és fa sense pressa, i cada moment i persona és diferent, encara que decidim no tenir relacions amb penetració no vol dir que anem per mal camí.
Així que no heu de pensar que no és normal, sinó tot el contrari, si us sentiu bé i a gust, això és el més important!
Una forta abraçada, i sento no respondre a l'ultima qüestió perquè és indiferent a quina edat la va perdre un altre persona.
Anissa Ouali, @AniOuali