No me liat amb ninguna noia y els meus amics si
no m he liat maai
hola adolescents
soc tiu, tinc 13 anys i encara no m'he liat mai. Jo veig que els meus amics ja s'han liat algun cop, i jo encara no.
sóc força tímid i la qüestió és que necessito que em dieu com puc aconseguir que alguna tia es vulgui liar amb mi y si per aconseguir liarse amb una noia pots tractarla en especial o normal com sempre la tractas???
Anissa Ouali

Hola Anrole!
Com tu dius tens 13 anys, i això no vol dir que t'hagis de liar ja amb algú, i molt menys perquè els amics ja ho han fet.
Dius que en ocasions et sents tímid, i potser aquesta pressió no ajuda a conèixer una persona mica en mica, sentir-se a gust, i si sorgeix liar-te doncs perfecte!
A una noia com un noi, sempre s'ha de tractar amb respecte, sigui un lio o una amiga, coneguda, etc.. és cert que segurament a mesura que tinguis més confiança tractem a la persona de manera més especial.
Així que no t'atabalis, i poc a poc, coneixeràs algú, a més els amics sempre poden ajudar a presentar-nos algú, per exemple ;)!
Gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali