anna121212
anna121212
Any: 1999
Comarca: Anoia
Data: 26/01/15 17:45
no se que em pasa amb els nois (anna
hola!
sempre he sigut una persona popular i guapa pero el meu problema esk pot ser qe un dia magradi un i al dia seguent no magrada volia sabeR si aixo ES NORmal o que em passa??
InterPersonal
InterPersonal
Data: 02/02/2015 18:33
Hola anna121212! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.

Doncs el que pots mirar és de allargar la decisió de si un noi t'agrada o no. Intenta coneixe'l més abans de decidir si t'agrada o no. Potser és que vas massa ràpid a decidir si t'agraden i no et dones temps a coneixe'ls.

una abraçada

ELi Aulet www.interpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.