Me enamorat massa!
Hola tinc un problema greu!
Me enamorat molt , aquella persona fa temps hem va dir que començava a sentir algo per mi.... El cas esque ara diu que ja no ho sent segons ella i a mi hem donarà algo perque l'estimo mes que res...... Poder està jugant amb mi, perque depèn del dia està d'una maneta i un altre dia d'una altre!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quina expressió més bonica i més complicada alhora... "m'he enamorat massa", "l'estimo més que res". L'enamorament és un sentiment molt fort però no pot dominar-te, la persona a qui has d'estimar mes que res és a tu mateix. Sovint no és fàcil detectar si algú està jugant amb tu o no, el que has de procurar és no permetre, si detectes que juguen amb tu, que ho facin!
Si teniu contacte i parleu amb confiança, pot preguntar-li directament, i parlar amb ella obertament del que sents, demana-li què sent ella i expressa-li que estàs perdut perquè no entens la seva forma de comportar-se amb tu.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat