AJUUDAA!
Hola, necesito ajuda es urgent, per començar fa un any o mes que vaig coneixer un noi i des de l'estiu que em mola, en fi m'en he acabat enamorant i vam anar quedant i tot genial, he perdut la virginitat amb ell pero tinc un dubte sobre aixó em va fer molt mal i nose si l'he perduda o no. Despues d'aixó doncs hi ha distancia pel mig bé 25 mintus en cotxe i ens veiem un cop cada una o dos setmanes màxim. I l'altre dia li vaig dir el que sentia per ell i em va dir que ell també sent el mateix però no per tenir una relació perquè diu que la distancia hi fa molt i que ens hauríem de veure més. No sé si deixar-lo:( . Hem passat molts problemes i sempre els hem superat junts apart també m'ajuda sempre i tot va genial. Però la que tinc dubtes soc jo.
Això si estem molt bé com estem i no vui perdra-ho tot al que tenim a la primera de canvi.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori, segurament hi ha molts i moltes adolescents que es troben en la mateixa situació o similar, i segur que ajuda a molta gent!
En primer lloc, quan dius "no se si l'he perduda" suposem que et refereixes a la virginitat. Bé, si és així, es considera que es perd la virginitat el primer cop que hi ha una relació sexual amb penetració.
Si sentiu el mateix i esteu còmodes tal i com esteu, fantàstic, ara bé, si el que tu vols és una relació de parella estable i ell t'ha deixat clar que no vol res més enllà, has de decidir què vols.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat