crismataro
crismataro
Any: 2001
Comarca: Barcelonès
Data: 25/01/15 13:08
Inseguretat a tope!pff
Porto desde l'estiu parlant amb un noi del meu insti pel mòbil i és molt majo, crec que m'agrada o estic enamorada o algo pk quan estic al pati de l'insti tota l'estona estic pnsant 'm'estarà mirant?/'Què estarà fent?' i al mòbil sempre estic buscant alguna excusa per poder parlar més amb ell. Però en persona no parlem gaire, només de vegades qe vé i em pregunta coses com 'ei, aniràs aquesta tarda a...(qualsevol lloc)'o 'quin mòbil tens?'i a l'insti (no se si 'ho imagino jo) em mira bastant (tenim dos patis al meu insti, jo abans estaba a un dels patis, llavors ara com fa més fred me'n vaig a l'altre i ell també s'ha vingut a l'altre però ell va amb els de la seva classe i jo amb les de la meva). Portem dies dient de quedar però em fa corte pk gairebé mai hem parlat no sabré de què parlar-li, necessito saber com puc acostar-me més a ell sense qe pensi qe m'agrada, ajuda please:')
InterPersonal
InterPersonal
Data: 28/01/2015 20:20
Hola Crismataro,

Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.

A vegades ens posem molt nerviosos en el cara a cara, però no t'hauries de preocupar. Si amb el whatsapp parleu i us expliqueu coses, segurament també trobareu temes de conversa, per això no pateixis!

A més, una mica de timidesa és normal, deixa que passi i notaràs com mica en mica estaràs més còmode. I sobretot, estigues pendent del moment, de la conversa que esteu tenint i no et centris en si estàs nerviosa o no, d'acord?

Una abraçada
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.