xocolata
Hola:)
No puc deixar de menjar xocolata, no puc...no tinc valor ni força de voluntat per deixar-ne de menjar. La cosa és que no menjo un troç, menjo "tabletas" senceres...ajuda siusplau...
Sara Bujalance

Hola Laura! No cal que deixis de menjar xocolata, de fet, com més vulguis "prohibirte-la" més ganes en tindràs de menjar-ne. Pots menjar xocolata tranquil.lament, l'únic que has de tenir en compte és que no convé abusar-ne. Per no abusar és necessari que mengis bé i no et quedis amb gana, quan ens quedem amb gana o hem menjat tan poc que després en tenim de seguida és molt probable que acabem "picotejant", així que menja de tot, de forma equilibrada i fes 5 àpats al dia: esmorzar, dinar i sopar com a principals i 2 més petits: esmorzar al pati i berenar. Si menges bé i fas aquests 5 àpats reduiràs l'ansietat per la xocolata. I no te la prohibeixis! si t'agrada tant el que pots fer és menjar-ne si cal cada dia, però porcions més petites. Un petó molt gran!!