ajuda
Bones:) porto 3 mesos amb un noi i ja ens em liat i tal pero el que pasa es que jo encara no li he posat ma (palla) i ell vol (m'ho ha dit) però a mi em fa molta cosa fer-li perque no se com fer-ho... ajuda pliss
petons :*
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Si mai has conduit un cotxe, no ho sabràs fer a la primer, oi? El mateix passa amb el sexe, si mai has masturbat a un noi és normal que no ho sàpigues fer, no venim apresos de casa, per tant, una forma d’aprendre és demanar a l'altre persona, a aquest noi en el teu cas que t'ensenyi, que agafi la teva mà i et guiï.
Ara bé, si no ho vols fer, perquè encara no vols, no tens CAP obligació de fer-ho per moltes ganes que ell tingui.
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat