elieta
elieta
Any: 2002
Comarca: Alt Camp
Data: 24/01/15 22:46
liarme??
hola adolescents, tinc 12 anys i mai m'he liat, penseu que ja ho hauria de fer? o millor m'espero? etic feta un lio! no se que fer .
InterPersonal
InterPersonal
Data: 29/01/2015 15:19
Hola Elieta,

Fer-se el primer petó amb algú hauria de ser una cosa especial, perquè a tu et ve de gust i no perquè "ja toca". No tinguis pressa i ja notaràs quan en tinguis ganes i també (i molt important) amb qui el vols fer.

No hi ha una edat, només assegura't que quan ho fas és perquè realment ho vols fer.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.