Dubte i por:-(
Hola, primer de tot, moltíssimes gràcies per la vostre ajuda enserio, m'heu ajudat un munt, moltes gràcies i espero que ho feu durant molt de temtemps!:-*
Doncs la meva situaCió és la següent: jo desde sempre he tingut la regla molt irregular i quan em ve sangre mmolt. Vaig anar al ginecòleg i em van fer un anàlisi i em van dir que lo més segur (encara es te de confirmar amb una ecografia) que tinc ovaris poliquistics. Em va dir que era incurable però que només afectava a la regla i em donaria unes pastilles per regularla. El que passa es que he estat mirant per Internet i he trobat que a més a més d'afectar a la regla també té altres efectes entre els quals està la infertilitat. Aquesta és la meva por, potser que no pugui tenir fills? :'( sabeu algo d'aquest síndrome? Em podríeu informar i ajudar siusplau? Esque estic molt espantada...
Moltes gràcies <3
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Primer de tot, recorda que llegir per internet pot ser encara pitjor: no tot el que hi surt és veritat!
Respecte a la infertilitat, és cert que podria passar, però no és 100% segur. Hi ha moltes noies amb aquest síndrome que poden tenir fills igualment... Això ho aniràs veient amb el temps.
Pensa que algunes de les principals causes d'infertilitat no tenen a veure amb això, sinó amb: el fet de fumar, prendre drogues, menjar malament, patir molt estrés, tenir molt baix pes, etc.
Sempre que vagis al metge per aquest tema, aprofita per fer-li totes les preguntes que necessitis per quedar-te tranquil.la, d'acord?
Una abraçada!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat