JÚLIA
JÚLIA
Any: 2001
Comarca: Barcelonès
Data: 22/01/15 21:13
NOI
Mira a mi m'agrada un noi un any més gran que jo, pero es podria dir que es un tiracanyes i nose si veu alguna cosa en mi. Esque em fa les mirades que els hi fa a totes, jo vull intentar de mirar-lo pero quan ell aixeca el cap jo el baixo perque em fa vergonya...
Em podries dir si veu alguna cosa en mi?
InterPersonal
InterPersonal
Data: 28/01/2015 16:51
Hola Júlia,

Doncs amb el que m'expliques no ho sé, no t'ho puc dir, perquè l'únic que ho sap és ell. Hauràs de seguir-li una mica el joc per esbrinar si ell sent alguna cosa per tu, però també si a tu t'agrada com és.

El pròxim cop aguanta-li una estona la mirada, somriu i busca algun tema de conversa. Quan comencis a parlar amb ell veuràs si t'agrada o no, si tens més ganes de conèixer-los i també si ell també té interès en tu.

Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.