Que faig? Potser que sigui lesviana? Estic preocupada!!
Hola,
Em vaig enamorar de una amiga meva, però ella ho sap perquè li vaig dir.
Ara el problema es que, quan veig a una noia m' atrau i penso que guapa que es i etc...
Però es que m' he imaginat situacions fent-me un peto, tocar-nos el xoxito, etc
Perquè quan veig un noi pot ser guapo i no m' atrau. Però les noies si.
I es que m' hi fixo molt amb les noies.
I quan veig porno lesbic, no em fa gens de fàstic, al contrari.
Potser que sigui lesbiana?
I com els hi dic aixó en els meus pares? Perquè la meva mare ja està farta d' aquest tema, ja que un any la vaig liar parda al cole.
Que faig? Ajudeu-me siusplau.
Es molt urgent!
No m' ho accepto que sigui lesbiana. Es normal?
PD: de petita m' agradaven els nois, però ara ja no. Potser que a l' adolescència canvi la orientació sexual que tenies de petit i que quan ets adolescent canvi-hi?
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP.
Pel que expliques, sí que sembla que sents certa atracció per les noies, sexual i afectiva. Sabràs si ets lesbiana amb el temps, ja que durant l'adolescència ningú pot definir-se al 100%, oi?
Quan una persona descobreix que és homosexual (pels sentiments que té) pot sorprendre, ja que des de petits ens encaminen per a que siguem heterosexuals. A més, durant la infància vivim petoits enamoraments o certa admiració, però és quan creixem que descobrim el que realment sentim. I no és pas dolent, al contrari: vol dir que ets humana i sensible :)
No acceptar els propis sentiments (perquè no són els més habituals en aquesta societat) pot causar molt malestar! Et demanaria que, enlloc d'intentar definir-te, et deixis portar pel que sents i et respectis molt a tu mateixa. Si tu t'estimes tal i com ets, la vida serà molt més fàcil, i els altres no podran dir-te res ;)
Gràcies per escriure'ns!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat