lisa28
lisa28
Any: 2001
Comarca: Segrià
Data: 21/01/15 14:05
AJUUUUUUDAAA
Hi ha un tio a 3r que esta super booooo i em mira o aixo crec que he de fer per lligarmel
InterPersonal
InterPersonal
Data: 28/01/2015 16:33
Hola!

Doncs primer hauràs de saber si t'agrada o no, no creus? i la millor manera és parlar amb ell i conèixer-lo. Busca alguna cosa que tingueu en comú (un amic, una afició, un mateix profe....) que us pugui fer començar una conversa.

Llavors ja veuràs també com reacciona ell, i si t'agrada la seva reacció.

Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.