Buf nose problema😥😪😰😰😪😥😥
Tinc un problema, jo nomes me liat una vegada i com a primera vegada no va sortir molt be
I lllavors: he quedat amb un noi i tal i se que ens acabarem liant i no vull que passi com el primer cop que em va sortir bastant paxuxo.. Realment surtira natural com diu tothom? Esque es mes un lio i no es algo super serio i crec que si ho fes fatal home, una mica crec que sen riuria.. I tranquila no puc estar perque soc molt timida i estare nerviosa segur😥😥😥😥 que faig¿ esque tampoc li puc dir, perque amb 14 anys tothom sa liat i clr pues com que ''no pot dir'' que no ho saps fer molt be.. I si no em surt be? Que faig? Buf jope esque vull fero be i ''disfrutar''..
Anissa Ouali

Hola!!!
Primer de tot s'ha de posar el fre al teu cap!! Els pensaments van massa ràpid i atabalen, a més a més que NO tothom amb 14 anys ja s'ha liat!
nerviosa, i tant que estaràs, ja que és una situació que no coneixem gaire, que tenim la sensació que com la primera vegada no va anar bé, aquesta tampoc,...
Natural i espontani, mai ho serà les primeres vegades, ja que no podem estar relaxats 100%, per això és molt important que no estiguis pendent de com s'ha de fer (ja que no hi ha una manera), no pensar constantment que anirà malament, i encara que sigui un lio, poder tenir una mica de confiança que estàs una mica nerviosa (si tenim confiança per fer, perquè no la podem tenir per parlar).
Així que respira fons, ves mica en mica, i disfruta de les sensacions!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali