noi mes gran
Aviam tinc un problemon enormeee !
Estic enamorada d'un professor del meu isti aviam no es del tot professor, es a dir treballa al insti pero no de professor i clar jo estic super colada el problema es que te 22 i jo el febrer en faré 15 ens portem moolts anys i seria molt rara la situació el cas esque ell em mira pero no allò que mires alguna persona sinó que busques amb la mirada i no se tinc un lio enorme perquè no sé que fer m'oblido d'ell ? ho intento? li comento el que em passa? esque no ho se l'unic que se es que oblidarte d'una persona es super complicat i estic molt pillada ... ajuda siusplau :(
per cert m'agradaria que fos anonima la cosulta o sigui que quan la gent la vegui que adalt posi anònim siusplau
gracies un peto !
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquest tema és força delicat ja que el que tu sents és molt fort i ho sents dins realment.
Nosaltres no podem dir-te què fer però ens agradaria transmetre't una reflexió: Si tu tens 15 anys i ell 22, el moment vital que esteu vivint és molt diferent, pensa que tu encara estàs en l'educació obligatòria, ell pot estar estudiant a la Universitat o podria estar-hi.
A banda del moment vital de cadascun, també has de tenir en compte que el pots posar en un problema, ja que ell està treballant i és major d'edat, i tu ets una alumna menor d'edat, i això a ell li pot suposar problemes molt greus si mous fitxa i passa quelcom.
Esperem haver-te ajudat al menys a reflexionar una mica més enllà de l’amor.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat