Mooolt urgent!
hola, fa un parell de mesos os vaig fer una consulta sobre el noi que m'agrada i tot aixo, li vaig preguntar i va anar molt be, ara estem junts i fa 3 setmanes ho vam fer per primer cop... Tot va anar molt be, però m'havia de baixar fa dues setmanes, així que hem vaig fer un test d'embaràs per descartar i va donar positiu. Pot ser un error??? siusplaau com li dic als meus pares?? esque soc la petita de 4 germanes i cap d'elles ha tingut fills encara ni res, ames tinc 14 i hem fa por el que la gent pugui pensar.... Siusplaau necesito ajuda urgeent
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta situació és molt urgent, el que has de fer JA és anar al metge, ja que si la prova d'embaràs ha sortit positiva, és un positiu i estàs embarassada.
Al tenir 14 anys per anar al metge has d'anar amb els teus pares i aquí es complica la cosa ja que no hi pots anar sola. El que et recomanem és que parlis amb ells, amb qui tinguis més confiança, comenta'ls-hi el que ha passat i que no saps què fer, ni a on anar i que estàs espantada. Demana ajuda.
No esperis més, sobretot.
Esperem que les coses et vagin molt bé, però ara sobretot agafa el toro per les banyes i demana ajuda, ja!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat